
Служба підтримки на сайті AliExpress.com
- Перейдіть на сторінку Help Center на офіційному сайті AliExpress.com
- Прокрутіть сторінку в самий низ та натисніть на “Online Service 7 * 24 hours”.
- Пройдіть запропоновану авторизацію на сайті – після цього ви автоматично будете перенаправлені до онлайн-чату.
- Спочатку вам буде запропоновано задати питання чат-боту Aliexpress «Eva».
- Обирайте найбільш підходящі запитання з запропонованих ботом, поки не з’явиться пропозоція підключити вас до живого оператора Aliexpress – “Chat with an agent now”.
- Підтримка надається на англійській мові. Якщо є труднощі з мовою, користуємся наприклад онлайн перкладачем Google.
- Детально опишіть суть своєї проблеми оператору та чекайте на відповідь.
Приклад: як зв’язатись з живим оператором
- Після відкриття чату обираєте “Not receive goods”.
- Перед вами відкриється список ваших замовлень – закрийте його.
- Оберіть в чаті “I can’t find the order”.
- Вам запропонують зв’язатись з оператором – “Chat with an agent now”.
Служба підтримки Аліекспрес в мобільному додатку
- Відкрийте мобільний додаток «Аліекспрес» та перейдіть в «Мій профіль».
- В профілі знайдіть розділ «Довідковий Центр» та натисніть на нього.
- Прокрутіть вниз до кнопки «Онлайн обслуговування» нажміть на неї.
- Спочатку вам буде запропоновано задати питання чат-боту Aliexpress «Eva».
- Обирайте найбільш підходящі запитання з запропонованих ботом, поки не з’явиться пропозоція підключити вас до живого оператора Aliexpress.
Додаткові поради:
Якщо не відкривається «Help Center» на сайті – спробуйте звернутись через мобільний додаток, або навпаки.
Якщо не відкривається сторінка служби підтримки ні на сайті, ні в додатку – спробуйте скористатись будь-яким VPN сервісом.
Підпишіться – щоб першими отримати ексклюзивні знижки і промокоди AliExpress.